Faktor-Faktor Budaya Internasional dalam Pemasaran Global
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Ayuni, P., Syafrida Hasibua, A. Z., & Suhairi, S. (2022). Komunikasi Antar Budaya Dalam Perspektif Antropologi Islam. Dakwatussifa: Journal of Da’wah and Communication, 1(1), 1–14. https://doi.org/10.56146/dakwatussifa.v1i1.16
Elissa, I., & Mujiyana. (2013). Keputusan Pembelian Via Internet Pada Toko Online. Jurusan Manajemen, Fakultas Ekonomi Universitas Gunadarma, VIII(3), 143–152.
Firmansyah, M. A., & Fatihudin, D. (2017). Globalisasi Pemasaran (Marketing Globalization). Deepublish.
Hendrayady, A., & Dkk. (2020). Pengantar Ilmu Komunikasi. CV. Media Sains Indonesia.
In’am, A. (2019). PROCEEDING : OASE (The Overseas Academic Study Exchange Program). Direktorat Program Pascasarjana Universitas Muhammadiyah Malang, 2(1), 377.
Lesmana, R., Sutarman, A., & Sunardi, N. Building A Customer Loyalty Through Service Quality Mediated by Customer Satisfaction. American Journal of Humanities and Social Sciences Research (AJHSSR), 5(3), 38-45
Lesmana, R., Sunardi, N., Hastono, H., & Widodo, A. S. (2021). Perceived Quality Membentuk Customer Loyalty via Brand Equity pada Pengguna Smartphone Merek Xiaomi di Tangerang Selatan. Jurnal Pemasaran Kompetitif, 4(2), 157-167
Lesmana, R., Sunardi, N., & Kartono. The Effect of Financing and Online Marketing on MSMEs Income Increasing at Intermoda Modern Market BSD City Tangerang Selatan. American Journal of Humanities and Social Sciences Research (AJHSSR), 5(7), 25-34
Lesmana, R., & Sunardi, N. (2021). Futuristic Leadership Through PEKA Analysis Approach. HUMANIS (Humanities, Management and Science Proceedings), 2(1).
Sunardi, N., & Lesmana, R. (2020). Pelaksanaan Alokasi Dana Desa Terhadap Manajemen Keuangan Desa dalam Meningkatkan Efektivitas Program Desa Sejahtera Mandiri Di Desa Cihambulu, Kec. Pabuaran, Kab. Subang. Jurnal SEKURITAS (Saham, Ekonomi, Keuangan dan Investasi), 3(3), 277-288.
Sunardi, N., & Lesmana, R. (2020). Konsep Icepower (Wiramadu) sebagai Solusi Wirausaha menuju Desa Sejahtra Mandiri (DMS) pada Masa Pandemi Covid-19. JIMF (Jurnal Ilmiah Manajemen Forkamma), 4(1).
Kistanto, N. H. (2017). Tentang Konsep Kebudayaan. Sabda : Jurnal Kajian Kebudayaan, 10(2), 1–11. https://doi.org/10.14710/sabda.v10i2.13248
Odillia, L. (2022). Warna Dalam Desain Kemasan Kosmetik Di Indonesia : Jurnal Teknik Informatika Dan Desain Komunikasi Visual, 1, 14–25.
Rambe, D. N. S., & Aslami, N. (2022). Analisis Strategi Pemasaran Dalam Pasar Global. El-Mujtama: Jurnal Pengabdian Masyarakat, 1(2), 213–223. https://doi.org/10.47467/elmujtama.v1i2.853
Sanitha, O. D., Rejeki, V. G. S., & Soesilo, A. R. (2022). Brand Dan Arsitektur Dalam Tuntutan Pasar Global Konteks : Bangunan Komersial. 1(1), 16–26.
Sherly, Halim, F., & Butarbutar, M. (2020). Pemasaran Internasional. Yayasan KIta Menulis.
Simbolon, F. (2013). Strategi Pemasaran Global. Binus Business Review, 4(1), 405–413.
Widodo, S. (2018). Strategi Pemasaran Dalam Meningkatkan Siklus Hidup Produk (Product Life Cycle). Kajian Ekonomi Dan Kebijakan Publik, 4(1), 84–90. http://jurnal.pancabudi.ac.id/index.php/jepa/article/view/546
Widyaningrum, P. W. (2016). Pengaruh Label Halal Dan Celebrity Endorser Terhadap Keputusan Pembelian ( Survei Pada Konsumen Wardah Di Ponorogo ). Jurnal Ekonomi Syariah Indonesia, 6(2), 83–98.
DOI: http://dx.doi.org/10.32493/jpkpk.v6i2.27532
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2023 Universitas Pamulang

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Indexed by:
MAILING ADDRESS
3th floor, S1 Prodi Manajemen, Univesitas Pamulang
Kampus I Pamulang, Surya Kencana Street, Pamulang
Tangerang Selatan, Banten, 15417
Tlp/Fax: (021) 7412566
Handphone: +62 878-8655-3215
E-mail: jurnarmarketing.unpam@gmail.com
Based on a work at http://openjournal.unpam.ac.id/index.php/JPK/login
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.