Pengaruh Pemasaran Omni-Channel dan Personilisasi Terhadap Kustomisasi Produk (Studi Kasus Penjualan Nom Space Coffee )
Pengaruh Pemasaran Omni-Channel dan Personilisasi Terhadap Kustomisasi Produk (Studi Kasus Penjualan Nom Space Coffee )
DOI:
https://doi.org/10.32493/frkm.v8i1.42215Abstract
Dalam melakukan penelitin ini terdapat tiga variabel yakni varibel independent Pemasaran Omni-Channel dan Personilisasi. Sementara itu untuk variabael dependen adalah Kustomisasi Produk. Tujuan dari penelitian ini adalah untuk mengetahui Pengaruh Pemasaran Omni-Channel dan Personilisasi Terhadap Kustomisasi Produk (Studi Kasus Penjualan Nom Space Coffee). Metode yang digunakan adalah metode komparatif, dengan menggunakan perhitungan SPSS.25. Hasil kuesioner tersebut diolah dengan software SPSS. Hasil uji F SPSS menujukkan bahwa terdapat Pengaruh antara Pemasaran Omni-Channel dan Personilisasi secara simultan berpengaruh Terhadap Kustomisasi Produk. Sementara itu untuk uji t menujukkan hasil bahwa masing-masing variabel memiliki Pengaruh Pemasaran Omni-Channel dan Personilisasi Terhadap Kustomisasi Produk (Studi Kasus Penjualan Nom Space Coffee). Hasil manfaat yang didapatkan dari penelitian ini adalah pembeli dapat mengetahui lebih dalam lagi terkait dengan Pengaruh Pemasaran Omni-Channel dan Personilisasi Terhadap Kustomisasi Produk. Selain itu diharapkan kedepannya dapat membekali peneliti untuk dapat berekperimen lagi lebih jauh.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Open Access
JIMF (Jurnal Ilmiah Manajemen Forkamma) is a national peer reviewed and open access journal that publishes significant and important research from all area of agroindustry.
This journal provides immediate open access to its content that making research publish in this journal freely available to the public that supports a greater exchange of knowledge.
Copyright
Submission of a manuscript implies that the submitted work has not been published before (except as part of a thesis or report, or abstract); that it is not under consideration for publication elsewhere; that its publication has been approved by all co-authors. If and when the manuscript is accepted for publication, the author(s) still hold the copyright and retain publishing rights without restrictions. Authors or others are allowed to multiply article as long as not for commercial purposes. For the new invention, authors are suggested to manage its patent before published. The license type is CC-BY-SA 4.0.
Disclaimer
No responsibility is assumed by publisher and co-publishers, nor by the editors for any injury and/or damage to persons or property as a result of any actual or alleged libelous statements, infringement of intellectual property or privacy rights, or products liability, whether resulting from negligence or otherwise, or from any use or operation of any ideas, instructions, procedures, products or methods contained in the material therein.